Ny rapport från Spanien

 Hej igen. Nu har det blivit söndag och vi håller på och fixar lite lunch till grannarna. Det blir matjessill med nubbe, lax och lite annat smått och gott. Vi har haft jättefint väder denna vecka, har kunnat sitta i bar överkropp utanför vagnen och solat. Promenaden varje dag kl 10.00 fortgår, hittills har jag gått nästan 6 mil (vad månde detta sluta), tyvärr följer inte vikten med nedåt, för mycket gott att dricka till ett humant pris. Denna vecka har dom klippt ned alla löv från träden som täckte platsen, så nu har vi sol hela dagen. Tyvärr har det just nu börjat att regna. Återkommer senare i veckan med ytterligare info hur vi har det.


Kommentarer
Solbritt Hafrén

Hej på Er.
Låter härligt,det ni skriver. Här är det precis en sån november dag som får mig att gräva ner mig i nå´t idé och krypa fram tillsammans med tussilagorna! Mörkt, regnigt och kulet. Lite avundsjuk blir jag allt, men vi har ju vår resa att se fram emot, bara 14dagar men bättre än ingenting.Ha det så bra .Vi hörs av. Kram fr Nynäs.

2012-11-11 @ 14:58:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0